onsdag 9. juli 2008

Forespørsel om bryllupssynging

Idag (Onsdag) fikk jeg en telefon fra en gammel tensinger som lurte på om vi ville synge i bryllupet hennes. Vi er nå i tenkemodus på det.
Sangen som er ønsket er "brudemarsj fra selfjord". Personlig har jeg aldri hørt den, men uansett.. Bryllupet er 6. september. Altså kort etter skolestart.

Derfor, om vi skal gjøre dette må vi kanskje øve i praha. Evt. begynne samtidig som skolen begynner, og ikke uken etter som vi pleier. Jeg har ikke noe imot det, sier gjerne ja takk til tidlig start på det sosiale koseliv med tensing :)

Så hva tenker folket om å synge i bryllup?

7 kommentarer:

Ane sa...

E e positiv innstilt!

MAri sa...

Æ sir d samme som vanlig!
Æ e med over web... eller om man betala billætt!

btw: kæm skal gift sæ?

Vilde M. sa...

Jeg er med :D

dikt sa...

d må jo brre gjøres! :D

Anonym sa...

Positiv type veldig:D

Andreas sa...

Hadde definitivt vært med hadde jeg vært her! (men det hjelper jo selvsagt møye lite)

Marius sa...

DU hjelper møyemøyemøye lite Andreas.. men vi e glad i dæ fordeom..

Kalender

Neste mandag (07.05.12) er det korøvelse :)